Tisdag!

Hej hej! Skriver inte så ofta, har inte riktigt den tiden... men nu har jag en liten stund över här, barna ska till fsk 12 och då åker jag å tränar och sedan direkt till jobbet, sen kommer inte jag hem förens ca 17 imorgon, sover jouren å sen har vi en planeringsdag från 8-16.30 imorgon, ska bli intressant, har ju inte varit med på ngt sådant förut...

Har jobbat hela helgen å jobbar fram till Torsdag, sen e jag ledig 3 dagar :-) gött!!! Då blir det Axvalla marknad, kuligt, bara vädret blir bättre än idag, vill inte ha regn!!! Sen blir det väl ett par lass till tippen med lite skit från trädgården.

Å bröllopet börjar närma sig med stormsteg oxå + att Ronnie fyller 30 den 18 maj så det e mycket att planera, blir ju alldeles snurrig juh....men det ska säkert bli lyckat, kalaset blir ju bara för släkten så det e ingen fest med vänner å så, en grej mindre att planera...

Ne nu ska jag fixa lite sallad till min kyckling så jag har något att äta efter träningen.... Ha det så bra! KRAMKALAS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0