Stressigt, stressigare, stressigast!!!

Har dom senaste dagarna inte hunnit eller orkat skriva här...har varit minst sagt fullt upp!!! Har jobbat, varit på utbildning, bakat å städat å gjort mat inför kalas ...nu är det äntligen över om man får säga så.... ? Har även planerat bröllop, jättekul förtås men det tar på krafterna :-) Idag jobbade jag 7-15 å nu e jag ledig i helgen...skönt!!! Jag å Ronnie ska till storstaden sthlm å bo på hotell å ha det hur GÖTT som helst, åker imorgon bitti å kommer hem Söndag kväll, min födelsedagspresent till Ronnie :-) Ska lägga oss tidigt ikväll så vi e pigga å fräscha imorgon....

Bröllopet börjar närma sej med tormsteg oxå...har MASSOR att fixa så efter sthlm så e d bara att köra igång...då ska d handlas massvis med saker å prova underkläder å prova klänning å förhoppningsvis sy in en del :-)))

Ne nu e jag så trött så jag ser knappt vad jag skriver....ska stänga av denna makapär nu :-)) KRAMKALAS

Kommentarer
Postat av: Anonym

jäklar va d nu i helgen ni skulle till sthml! va kul!! du vi måste ta den där underklädesinhandlingen snart!! å ja ska va mä när du provar klänningen, glöm inte d!!

2009-05-22 @ 19:42:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0