Ingen sovmorgon här inte....

Hej hej! Sitter här återigen jättetidigt, Nova vill inte sova på morgonen längre, idag var det kl 6, göörtidigt för mig ju, Ronnie & Alvin ligger därinne å har d gott, tänkte att jag kunde gå upp för en gångs skull. Oftast så är det Ronnie som går upp för han e mer morgonpigg men idag så... Alvin hade tydligen kommit in till oss i natt, han låg emellan oss när jag gick upp, ganska mysigt faktiskt, när han bara smyger in så där utan att väcka en....

Nova hon sitter här i soffan å läser i böcker, börjar väl bli lite uttråkad men jag vill att dom ska få sova tills dom vaknar, hon har varit inne hos dom 2 gånger redan :-)  så skönt att dom saknar varandra, Alvin & Nova man märker när den ena e borta hur mycket dom saknar varandra, så skönt med en kompis. Självklart bråkar dom oxå men så kommer det ju alltid att vara "syskonkärlek" ångrar inte för en sekund att vi skaffade dom så tätt <3<3<3

Idag så blir det lite städning & tvättning här hemma, ska även åka till jysk å kika på blomkrukor till mina nya blommor jag köpte igår, Ronnie ska väl klippa gräset å greja det sista med bilen, den ska ju besigtigas (el hur det nu stavas??) imorgon, hoppas verkligen att den går igenom, ska ju inom banken i veckan å prata pengar, lån, pension mm å då ska vi betala av det sista på billånet så slipper vi en kostnad varje månad, känns onödigt när man har pengarna å betala drygt 200 i ränta varje månad...dom försvinner ju bara ut i sjön ju....

Ne nu ska jag väl börja tvätta lite.... lika bra när man ändå e uppe...Ha en bra Söndag!! KRAMKALAS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0