Dax för jobb igen...

Hej hej! 3 dagars ledigheten försvann snabbt, har varit skönt att bara va med barna utan något direkt inplanerat. Har fixat här hemma med städ å tvätt, blir ju en del när man byter lakan i allas sängar bla...Å Ronnie har fixat bilen så den ska förhoppningsvis gå igenom besigtingen nu, å klippt gräset...

Idag börjar jag 13 å slutar 21, ett helt oki pass, å imorgon e jag ledig igen så jag har inget att klaga på :-) Ska till bvc med Alvin på 3- årskontroll och sen ska vi nog ha en date med Eva å lille söta Anton, alltid lika kul..

Ne ska gå å borsta gaddarna på mig å barna sen beger vi oss till min mor en stund innan jobb. KRAMKALAS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0