Återigen tidig morgon!!!

5.40 va kl idag när Nova började tjoa inifrån rummet....*suck* vid den tiden e man ju inte människa... satte mig här i sängen med tidningen å bläddrade igenom, efter 5 min så va det igenomläst, varför premunerar man egentligen på den??? kan ju läsa på nätet tror jag...tittar ju ändå mest på nyfödda, dödsannonser å födelsedagsbarn= de 2 sista sidorna....får nog ta å fundera på d. Å nu sitter jag här lite, ska väl gå upp å göra frulle strax....

Igår var vi ju som sagt på banken, 1,5 timma tog det, skönt att ha allt sånt fixat, pensionen, massa olika konton, ska ju ha gemensamt nu när vi gifter oss, å bet av bilen *skönt* å sen så kikade hon hur mycket vi kunde låna upp utan att få topplån å sån skit...så när det e dax e det bara att ringa så får vi MASSA pengar :-)))

Ne nu e det jobb hela helgen lång, idag 13-22 imorgon 13-22 å Söndag 8-15, inga nätter så då hinner man pussa på familjen oxå :-) Imorgon så ska jag kräva en sovmorgon...iaf till 8...längtar redan :-))) Ne magen kurrar....KRAMKALAS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0