Årets första gubbar :-)

Hej hej! Har inte skrivit på ett tag...har varit jobb å annat fixande :-) igår fyllde min blivande make 30 år men vi firande honom i Söndags med paket och fika när jag kom hem från jobbet, eftersom vi inte syntes igår... Han fick en sthlms vistelse med tåg hotell och fickpengar, så på Lördag drar jag å han till sthlm, utan barn :-))) Shoppa, äta gott, gå på grönan å pussas í massor :-))) ska bli skönt att komma bort ensamma!!!

Nu så ska jag å gubben baka kladdkaka för på Torsdag ska han ha sitt kalas för sin släkt, bäst att börja förbereda redan nu för jag jobbar sen så...

Imorgon kväll blir det att åka ut till vårt toastpar å planera bröllop :-) sista anmälningsdagen har ju varit nu så... Inte långt kvar nu.... *längtar* men e lite nervös men det kanske hör till???

Igår efter jag tränat så gick jag till torget å köpte årets första jordgubbar, 20 kr för 1 l... va väl gott men jag längtar tills dom svenska kommer...dom e GODAST!!!!  Ska väl gå å börja hjälpa till...KRAMKALAS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0