2 påsar te på NK...HAHAHA

Japp de va d jag inhandlade i Sthlm :-))) brukar ju annars shoppa som en tok men shoppingen stod min älskling Ronnie för...hittade en del kläder, roligt för det behöver han! Annars hade vi det supermysigt, åt gott å drack gott, sovmorgon å hotellfrukost...ja helt underbart bara...Igår så gick vi till det berömda fiket fresco (tror det stavas så) som alltid blondinbella tjatar om, var ju bara tvungen å smaka på denna omtalade morotskakan....fick en smärre chock när jag såg priset, 45KR för en bit morotskaka!!!! Men men hade vi hittat dit så skulle jag ju självklart ha denna sagt å gjort...säger bara att min egna är MYCKET godare!!! Åt inte ens upp den, vi tog även en chokladboll för 28 kr!!! Helt sjukt vilka priser... å 2 loka = 128 kr = JÄVLIGT DYRT FIKA!!! Glad att jag inte bor i STHLM!!!!

Idag har jag jobbat å direkt efter jobbet begav vi oss till berget å gick 5 km, är en tävling som heter startskottet som jag å 2 jobbarkommpisar ville vara med på.... var ju helt underbart väder så...Sen när jag kom hem så begav vi oss å tittade på bilen vi ska ha på bröllopet, blir en jättefin cadilack...(eller hur det nu stavas) supernöjd!!

Imorgon e jag ledig, ska till mor en sväng å sen blir det Vara å kika på Johanna Beijbom när hon sjunger i semifinalen till svensktoppen nästa...å sen bimz i Tibro å kika på kläder :-) behöver inte åka ända till sthlm räcker med Tibro :-) HAHA....Ne ska gå å hänga tvätt sen blir det sängen! KRAMKALAS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0