Svanberg...känns BRA!!!!

Ja!!!! Nu e man en Svanberg då....kommer ta tid att förstå men gud så kul :-)) e så glad att jag har hittat en man jag ska dela resten av mitt liv med...häftigt!
 
Den 27/6 var en av mina lyckligaste dagar, från morgon till tidig morgon :-) (lämnade festen ca 4.30) kunde lixom inte åka hem när jag hade såååå kul! Kommer ALDRIG glömma denna dag, ALLT var perfekt! Vädret som jag beställt kom ju såklart :-) Å alla gästerna hade kul (hoppas jag) å alla dessa tal som hölls, helt otroligt...blir både tårögt å glad i hela kroppen när jag tänker på det. Å våra kära toastmasters gjorde ett sånt jobb...finns helt enkelt inget som kunde varit bättre....

Fick så mycket fint av alla, inget skit å krimskrams utan bara sånt vi önskade oss eller sådant som var överraskande bättre :-) tex att en fotograf kom till kyrkan å tog en massa kort å som sen hon skulle redigera å lägga på en skiva...sånt e ju helt klart KUL att få! MInnen!!!

Imorgon så börjar allvaret igen efter 12 dagars ledighet...ska jobba 14,30+jour å sen 7-9 på Tosdagen å sen va man ledig hela Torsdag....HÄRLIGT!!!!!

Ska ta en dusch i detta kvava väder....sen sängen! Imorgon blir det nog bim'z innan jobbet :-))) kika å ev shoppa något fint, va ju ett tag sen.... ;-) KRAMKALAS


Kommentarer
Postat av: Johanna

Stort grattis till er båda, låter som ni hade en helt underbar dag! vilket fint efternamn.

Ha en skön sommar fru Svanberg, vore kul att träffas snart! kram kram

2009-06-30 @ 23:08:57
URL: http://ouranton.blogspot.com
Postat av: eva lommerin

jag ska läsa gymnasiekompetensen.. jag hoppade ju av gymnasiet å de är inte så lätt att få jobb utan gymnasiekompetens, så nu ska jag läsa på komvux ett år .. sen får vi se vad de blir .. kram

2009-07-11 @ 21:05:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0