Så mycket annant kul...

Prio ett är inte bloggen som ni säkert förstår just nu...när jag väl är inne så e d facebook jag e inne å kikar på, att jag inte skaffat mig det tidigare, göörkul juh...

Nu e d snart dax för våran stora dag, på Lördag närmare bestämt, å om jag får bestämma så får gärna detta underbara väder hålla i sej, kan ju isåfall inte bli bättre! Har varit ikväll hos Håkan & Linda i Stöpen å fixat finliret, kommer bli så fint alltihopa, dukningen, häftena ja allt :-))) sååå roligt!

Ne kl e mycket, närmare bestämt 23.28 så jag ska inte sitta här länge till, förhoppningsvis sover barna länge imorgon med tanke på att vi inte kom hem förns 22.30 ca... borde sova till minst 08.00! Så godnatt alla! KRAMKALAS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0