Oj oj oj mycket nu...

Japp precis vad d e.... Jobbat en del å nu e jag äntligen ledig i helgen :-) slutade 9 i morse men fortsatte å jobba som kontaktperson fram tills 13...vi var i stan å fixa å greja. Sen så åkte jag till stan igen, själv å gjorde ännu mera ärenden, det mesta då till bröllopet å även födelsedagspresenter till Lys å Isabella. Sen hem en snabbis å sen iväg på kalas, trevligt å sätta sig en stund å slappna av... Alvin har blivit lite febrig så båda har varit hemma igår å idag så dom kan va fit for fight på Måndag! Men lite kalas å lek orkade han allt med utan problem...

Helgen e knappt kommen men redan fullbokad....vet inte om jag ska skratta eller gråta...skratta tror jag för det e bara nästan roliga saker som ska göras, imorgon ska vi försöka eller iaf Ronnie hinna en sväng till tippen sen kl 11 kommer Håkan &Linda på besök, planering å check inför bröllopet sen blir det städ å klippa gräs å bara mys med barna <3 å på Söndag blir det till å umgås med Åsa, Martin & Hilma, va evigheter sen sist så det ska bli riktigt roligt, ska fixa käk å bara ha d trevligt!

På bröllopsfronten tror jag vi har allt under kontroll,  dukar ska vi väl bestämma imorgon, får se om vi hyr från kemtvätten eller köper från corparate express på rulle, då e d typ papp men det ser ut som tyg å e jätteslitstarkt...som sagt vi får se... annars e d bara snacks å nattamat å slödryck å sådant man kan köpa veckan innan, då vi båda e lediga! Ne nu e d Fre kväll så nu vill jag inte sitta här mer! KRAMKALAS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0