Möhippan....

Ja käregud...blev kidnappad på jobbet i Torsdags av alla mina kära, tror det var 14-15 st, blev helt chokad! Hade en jätterolig dag med mycket alkohol...fick köra gocart, spela in en egen singel, å herrugud viken upplevelse, jävligt roligt måste jag säja, allt var så välplanerat å alla va på toppenhumör, helt enkelt en toppen lyckad dag !!!!

Har annars jobbat hela helgen, har ju varit pingt å då e d ju storhelgs ob, inte helt fel med tanke på vad mysigt vi haft ute i det vackra vädret :-) idag e jag ledig å i em ska jag å några jobbarkompisar åka till en annan jobbarkompis å fira henne att hon gift sej.... Nova har tyvärr blivit sjuk så hon får bli hemma med Ronnie men jag å Alvin åker, ska bli jättekul!

Ne nu ska jag ta å börja göra frulle till mej, har ju varit vaken i sisådär 2,5 timma redan *suck* Nova ville inte riktigt sova... ska även bädda å hänga tvätt... Ha en bra dag i solen ALLA!!! KRAMKALAS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0