Längesen...

Japp, riktigt längesen jag skrev här, är mycket nu, planera å massa inköp till bröllopet som ska fixas, kul men som sagt då måste man ta bort något annat... Jobbar mitt sista pass imorgon 12-22+jour å sen 7-10 på Torsdag sen e jag ledig i 12 dagar!!! Har inte hänt på hur länge som helst, både jag å Ronnie ska mysa med barna å planera å greja inför vår stora dag. Igår så fick vi 2 avhopp :-/ min halvsysters halvbror å hans tjej hade gjort slut så nu kommer inte dom :-/ surt när man e så nöjd med allt, bordsplacering osv å sen behöva ändra...men men inte mycket att göra...å sen tycker jag ju självklart jättesynd om Jocke :-/

Midsommar blir det att åka till Ronnies underbara moster Monica :-) ska bli mycket trevligt å umgås å äta gott, i vanliga fall så brukar vi åka till Liseberg midsommardagen men eftersom vi ska gifta oss en vecka senare så hoppar vi nog det, vill spara pengar ifall inte vår "bröllopskassa" räcker.

Ne nu börjar DH snart å det e ju säsongsavslutning å dubbelavsnitt så det går ju inte att missa, hoppas man orkar vara vaken hela tiden bara, har jobbat 7-16.15 idag å sen varit hos syster å ätit  å hoppat studsmatta så man e rätt trött, studsmatta var mycket roligare än vad det ser ut å en jäkla bra motion :-) KRAMKALAS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0